Automatisk synkronisering af produktinformationer

Time to market! Nu kan du handle hurtigt, og alligevel have dine produktinformationer opdaterede – altid. Det er super vigtigt at kunne møde ændrede markedskrav, når det er time to market.

Time to market

Der opstår hele tiden nye tendenser, og selvfølgelig skal virksomhederne kunne følge med og levere de produkter, som markedet vil have. Med et PIM (Product Information Management) system fra Perfion kan du lynhurtigt, faktisk automatisk, synkronisere din produktinformation og efterkomme markedets efterspørgsler på tværs af platforme, segmenter, medier og sprog. Det kan jo være tungt at danse med kort produktlevetid og sidste-øjebliksændringer, men med PIM systemet bliver det automatisk synkroniseret alle vegne, når du ændrer i produktinformationen. Så når det er time to market vil du være helt fremme på beatet med PIM systemet fra Perfion, og du og dine kollegaer vil kunne samarbejde perfekt under de samme koordinerede produktinformationer, og derfor undgå dobbeltarbejde og misforståelser. Find PIM Systemet på Perfion.dk.

 

Perfion

Perfion er et Product Information Management system, også kaldet PIM system, der er super nyttigt for virksomheder, der arbejder med Multi Channel Marketing. Det går i alt sin enkelthed ud på, at PIM systemet fra Perfion synkroniserer ændringer i produktinformationen på tværs af alle platforme, segmenter, medier og sprog, så snart du ændrer noget. Og det kan være meget nyttigt, da markedet i dag kræver, at man handler lynhurtigt og altid efterkommer de helt nye tendenser på markedet, hvis man gerne vil overleve. Perfion er hurtigt, effektivt og driftssikkert, og du kan øjeblikkeligt opdatere produktinformationen på dine produkter på tværs af flere sites og medier. Informationsdeling behøver ikke være en hovedpine længere, da det hele bliver automatiseret og kører smertefrit helt af sig selv. Takket være Perfion kan du koncentrere dig om dig faktiske arbejde, og behøver ikke bekymre dig om misforståelser og dobbeltarbejde på grund af forkert og usynkroniseret produktinformation.

Relaterede nyheder