Løsninger inden for Multi-channel marketing

Når man som virksomhed har sine produktinformationer i et multi-channel marketing system så kan det være svært at holde styr på alle produktinformationer. Det gælder specielt når det handler om at have alle produktinformationer synkroniseret. Derfor har Perfion udviklet deres Perfion Product Information Management. Det betyder at I nu kan holde alle jeres produktinformationer synkroniseret gennem en platform, og som virksomhed med et globalt multi-channel marketing miljø er dette uhyre vigtigt.

Multi-channel marketing

Det kan være næsten umuligt, at vedligeholde og opdatere et alt for stort multi-channel marketing miljø, og derfor er det ofte nødvendigt med et PIM-system som Perfion Product Information Management. Således at virksomheden kan holde styr på, at alt er synkroniseret i jeres multi-channel marketing system. På den måde sørger virksomheden for altid at have produktinformationerne synkroniseret på tværs af kommunikationsplatforme og medier. Som virksomhed med et globalt multi-channel marketing system fås der derfor en lang række fordele. Dette gælder alt fra brug af flere kommunikationsplatforme, hvor I ikke længere behøver være nervøse for at øge kompleksiteten. Eller at administrere alle markeder på det lokale sprog, og på den måde at have en mindre barriere, når det gælder udvidelser på markeder med nye sprog. Alle virksomheder med et globalt multi-channel marketing system kan derfor få glæde af et PIM-system, selvom data er lagret over en lang række platforme. Derfor kan man koncentrere sig om den egentlige opgave. Nemlig, at lave enestående marketing, som bringer virksomheden fremad på markedet. Så kontakt gerne Perfion for at høre mere om hvordan man kan hjælpe jer med Perfion Product Information Management. Således at I som virksomhed får mere tid til, at lave de opgaver som betyder mest for virksomheden. Fordi det at synkronisere produktinformationer er noget, som bør fylde mindst i alle virksomheder i ethvert multi-channel marketing miljø. Uanset hvilken virksomhed det drejer sig om, er synkroniseret data jo altid en fordel.

Relaterede nyheder